Bestuurssecretaresse

Wij dagen je uit om mee te bouwen om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Laat ons zien wat jij in je mars hebt!

Jij bent een netwerker, een regisseur en een leider in je eigen werk. Natuurlijk ben je op de hoogte van wat er in de samenleving en op je vakgebied speelt! Wat leuk dat jij onze nieuwe collega wordt in de rol van:

Bestuurssecretaresse
voor 28 uur per week

Samen met de andere bestuurssecretaresses ondersteun en ontzorg je het college van B&W en de directie. Je weet van aanpakken, bent flexibel en bovenal een prettige collega met wie het goed samenwerken is.

Wat doe je?

  • Je bent een van de medewerkers van het bestuurssecretariaat en geeft secretariële ondersteuning aan het college van b&w en de directie
  • Je werkt nauw samen met de collega’s van het bestuurssecretariaat en stemt af waar nodig qua werkzaamheden en vervanging
  • Je bent verantwoordelijk voor complex agendabeheer, organisatie en coördinatie van bijeenkomsten in en buiten het gemeentehuis
  • Je coördineert wekelijks de collegevergadering (agenda opstellen, stukken digitaal afhandelen en archiveren)
  • Je behandelt de post, e-mail en telefonisch verkeer
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzorgen van vergaderstukken [digitaal] en het behandelen van vertrouwelijke aangelegenheden.

Je maakt onderdeel uit van het team Diensten (22 medewerkers) van de eenheid Centrale Ondersteuning.

Wie zoeken we?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau met opleiding tot directiesecretaresse
  • Relevante werkervaring, bestuurservaring is een pré
  • Kennis van Zaaksysteem, Verseon, Notubiz of vergelijkbare systemen en MS Office pakket
  • Je bent adviesvaardig, accuraat, integer, dienstverlenend, klantvriendelijk, collegiaal, zelfstandig, stressbestendig, representatief en digitaal vaardig.

Wat bieden wij?

Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling, een dynamische werkomgeving, korte lijnen en een prettige werksfeer. Voor deze functie geldt, afhankelijk van opleiding en ervaring een minimumsalaris van € 2.040,- (salarisschaal 7, aanloopschaal) en maximaal € 3.376,- (salarisschaal 8) Deze bedragen gelden bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 januari 2018).

Heb je nog vragen?

Nadere informatie kun je inwinnen bij Annemiek Bovée, bestuurssecretaresse 030 - 228 95 96.

Heb je interesse?

Solliciteer direct online via Gemeentebanen, stuur je motivatie en cv vóór 2 september 2019 t.a.v. Pauline Tanahatoe, Kwartiermaker Centrale Ondersteuning.

De 1e kennismakingsronde vindt plaats op woensdag 11 september. Kandidaten die daarvoor uitgenodigd worden ontvangen uiterlijk 6 september bericht.

Er vindt gelijktijdige in- en externe werving plaats. De selectieprocedure wordt met de interne kandidaten eerst afgerond voordat de procedure met de externe kandidaten wordt opgestart.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.