Domeinbeheerder

Ben jij op zoek naar een nieuwe baan waarin je een bijdrage aan de samenleving kunt leveren en nieuwe carrièrestappen kunt maken? Een functie waarin je zelfstandig én vanuit een divers samengesteld team aan de slag gaat? Waarbij je zelf jouw balans tussen werk en privé kunt organiseren? Dat kan in De Bilt!

Wij zoeken per direct een:

Domeinbeheerder

met aandachtsgebieden openbare verlichting, afvalinzameling, speel- en straatmeubilair, kunstwerken en sportaccommodaties.
36 uur per week

Zó werkt het in De Bilt

Bij de gemeente De Bilt werk je aan uitdagende maatschappelijke opgaven in een ambitieuze regio. Samen met zo’n 250 collega’s lever je een relevante bijdrage aan de samenleving. Daar zet je je 100% voor in. Je kunt tegen een stootje en ziet uitdaging in het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving. Je werkt vanuit een team met verschillende disciplines en werkt zoveel mogelijk gebiedsgericht: dichtbij de inwoners, organisaties en instellingen. Onze organisatie is in beweging. We bouwen aan kleinere, logische teams met een heldere kernopdracht en intensieve samenwerkings- relaties onderling. Deze teams versterken onze gebiedsgerichte aanpak en manier van werken. 

Wat ga je doen?

Als domeinbeheerder ben je, samen met de twee andere domeinbeheerders, verantwoordelijk voor het dagelijks- en planmatig (groot) onderhoud van het totaal van de openbare ruimte in onze gemeente. Je bent een vakbekwaam professional met kennis van de integrale inrichting van de openbare ruimte. Daarbij heeft elke domeinbeheerder zijn eigen primaire aandachtsgebieden. We zijn op zoek naar een domeinbeheerder met de aandachtsgebieden openbare verlichting, afvalinzameling, speel- en straatmeubilair, (civiele) kunstwerken en sportaccommodaties. 

Je adviseert op jouw aandachtsgebieden technisch-inhoudelijke over het beheer en onderhoud van de buitenruimte en begeleidt en houdt toezicht op (kleinere) projecten. Je signaleert problemen en knelpunten en lost deze waar mogelijk in samenwerking met de omgeving en de gebiedsbeheerders op. Je behandelt specifieke vragen en/of klachten vanuit de omgeving in samenspraak met de gebiedsbeheerders en de collega’s van de buitendienst. 
Als domeinbeheerder houdt je toezicht op de uitvoering van aan derden uitbestede onderhoudswerkzaamheden en beheer je de afspraken die met aannemers in contracten zijn vastgelegd.

Je draagt gegevens aan voor de onderhoudsplannen die worden opgesteld en adviseert over de opdrachten die aan derden worden uitgezet. Je werkt daarbij nauw samen met de regisseurs openbare ruimte en informatiebeheerder. 

Wat breng je mee? 

  • Je hebt een afgeronde relevante opleiding op minimaal MBO+/HBO-niveau
  • Je beschikt over aantoonbare vakkennis op het gebied van openbare ruimte, bij voorkeur op 1 of enkele van de domeinen openbare verlichting, afvalinzameling, speel- en straatmeubilair, (civiele) kunstwerken en sportaccommodaties
  • Je hebt globale kennis op de totale integrale inrichting van de openbare ruimte en de andere domeinen (wegen en riolering, groen en reiniging)
  • Je hebt minimaal 3 jaar recente gemeentelijke werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt kennis van contracten, contractvormen en contractbeheer en aantoonbare affiniteit met beheersystemen, informatiebeheer en datamanagement
  • Je kijkt met een brede, integrale blik naar het beheer en onderhoud van de openbare buitenruimte
  • Je bent pro-actief, praktisch en nauwgezet en denkt in oplossingen in plaats van problemen
  • Je werkt goed samen, bent flexibel en klantgericht
  • Je bent communicatief vaardig zowel mondeling als schriftelijk en digitaal vaardig.

Wat bieden we?

De gemeente De Bilt is een organisatie waarbinnen we elkaar waarderen en inspireren. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden helpen bij het bewaken van de balans tussen werk en privé. Je kunt je bij ons verder ontwikkelen en collega’s in hun ontwikkeling ondersteunen. Er is veel vrijheid om je werk in te vullen. Je kunt tijd- en plaats-onafhankelijk werken, al ontmoeten we elkaar ook graag in het goed bereikbare en toegankelijke gemeentekantoor. 

Voor deze nieuwe functie bieden we (afhankelijk van opleiding en ervaring) een minimumsalaris van € 2.484,- (aanloopschaal 8) en een maximumsalaris van € 4.048,-,- (salarisschaal 9) bruto per maand. Bedragen gelden bij een 36-urige werkweek (salarispeil 1 oktober 2020). De arbeidsovereenkomst is in eerste instantie voor bepaalde tijd van 1 jaar, met perspectief op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Naast het salaris krijg je een individueel keuzebudget (IKB) (17,05% van je salaris) dat je kunt besteden voor de aankoop van verlofuren, de aanschaf van een fiets of het volgen van een opleiding. Je kunt het keuzebudget uiteraard ook laten uitbetalen.

Heb je nog vragen?

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Mehmet Seyman, Regisseur Openbare Ruimte, Team Assetmanagement via telefoonnummer 030 - 228 91 78 of  via e-mail: m.seyman@debilt.nl. Heb je een korte vraag over de functie? Stuur dan gerust een whatsapp naar  06-52 60 63 62 .
De eerste gesprekken zijn gepland op 11 maart a.s.

Heb je interesse?

Solliciteer direct online! Je motivatiebrief en CV kun je tot en met 7 maart 2021 sturen ter attentie van 
Carien Rockx, HR adviseur.

Delen? Ja, graag!
Acquisitie? Nee, dank je.