Klanttevredenheidsonderzoek Wmo-hulpmiddelen

In de gemeente zijn er twee leveranciers die hulpmiddelen vanuit de Wmo leveren, zoals een scootmobiel of een rolstoel. De hulpmiddelen worden verzorgd door Medipoint en Kersten.
Wij vinden de mening en ervaring van de gebruikers van hulpmiddel belangrijk. Daarom hebben wij een onderzoeksbureau gevraagd om onderzoek te doen naar de tevredenheid over het hulpmiddel en de leverancier.

Vanaf 24 februari tot eind maart zal Klant in Focus, namens de gemeente, telefonisch contact opnemen. Klant in Focus is een bedrijf dat dit soort onderzoeken veel uitvoert. Zij nemen niet met alle mensen die een hulpmiddel gebruiken contact op. Ze nemen een steekproef uit het klantenbestand. Er wordt telefonisch een korte enquĂȘte afgenomen. Deze duurt enkele minuten. Alle gegevens worden anoniem verwerkt.

Deelname aan het onderzoek is niet verplicht. Natuurlijk hopen wij dat zoveel mogelijk mensen deelnemen, omdat dit ons een goed beeld geeft van de dienstverlening. Hoe meer mensen de vragen beantwoorden, hoe beter de gemeente weet of de gebruikers tevreden zijn. Deze informatie gebruiken wij in onze gesprekken met Medipoint en Kersten.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het klanttevredenheidsonderzoek Wmo-hulpmiddelen? Mail of bel dan gerust: info@debilt.nl of 030 228 94 11 (maandag t/m vrijdag tussen 8.30 tot 17.00 uur).

Naar overzicht