Papier- en kartoninzameling Hollandsche Rading en Maartensdijk gaat zaterdag niet door
Vanwege de hitte wordt zaterdag geen oud papier en karton ingezameld. Inwoners van Hollandsche Rading en Maartensdijk hoeven de blauwe kliko niet aan de weg te zetten.
Door de hoge temperaturen is het te zwaar voor de vrijwilligers om de inzameling te doen.
De eerstvolgende ophaaldag wordt het oud papier en karton weer opgehaald. U kunt het eventueel ook zelf naar de milieustraat brengen. Zie hiervoor de openingstijden.
In Westbroek wordt het oud papier en karton zaterdag wel ingezameld.